disminuir tamaño letra aumentar tamaño letra
[02 Novembro 2009 - 13:39:40]

MASIDE XA ESTÁ A 10 MINUTOS DA CAPITAL PROVINCIAL

Desde o pasado 29 de outubro, Maside está máis cerca da capital provincial, Ourense, grazas á inauguración do novo enlace AG- 54.

A AG-54 é unha vía de alta capacidade que permite acurtar a distancia coa cidade de Ourense, así como un acceso directo á autopista AG-53 entre Santiago e a capital das Burgas, e a A-52, que conecta con Vigo e Madrid. Con esta nova comunicación o centro de Ourense está a 10 minutos, mentres que Vigo e Santiago quedan a 45 minutos.
O enlace de Maside encontrase no punto kilométrico 3,6 do novo vial, e permite os xiros tanto en sentido Carballiño como cara á autovía.

Se Maside xa era polos seus propios recursos (comercios, vida social, riqueza cultural e natural, tranquilidade, etc.) un lugar ideal para vivir, con este novo enlace as vantaxes como lugar de residencia e de negocio son aínda maiores.
Se queres comprar ou alugar unha casa ou abrir o teu negocio en Maside, ¡ponte en contacto con nós!
turismo@concellodemaside.es

¡BENVIDO!